Turystyczne oblicze Śląska docenione. Wybrano Polskie Marki Turystyczne

Marta Szymik-Telesz 2019-09-17
UDOSTĘPNIJ:
Gala wręczenia tytułów w ramach projektu „Polskie Marki Turystyczne” w Warszawie. Fot. PAP/Piotr Nowak
W Warszawie rozdano nagrody w ramach projektu „Polskie Marki Turystyczne”. Wśród zwycięzców: Beskidy i Śląsk Cieszyński. Wśród kandydatów do nagrody jura krakowsko-częstochowska.


ZOBACZ CAŁE WYDANIE AKTUALNOŚCI, 17.09.2019, GODZ. 18.30

Rok temu z bazy turystycznej w woj. śląskim skorzystało 5,7 mln osób. – To 300 tys. turystów więcej niż dwa lata temu – podaje Śląska Izba Turystyczna.

Żeby zaistnieć na rynku turystycznym oprócz lat pracy, potrzebne są strategia i wiarygodna promocja. Nie wystarczy raz przekonać klienta. Trzeba budować zaufanie. To właśnie ten wskaźnik przekłada się na liczbę wynajętych pokoi w hotelach i pensjonatach.

Program Ministerstwa Sportu i Turystyki ma zwiększyć atrakcyjność tych regionów Polski, gdzie gołym okiem widać ogromny potencjał, ale nie zawsze widać nowe inwestycje.

Źródło:
Aktualności TVP3 Katowice